Wednesday, December 10, 2008

Gambar pertunangan Waridah


Sambil dok tunggu bini yang tak kunjung tiba ptg2 nie , so aku masuk dlm blog NAE lantas ternampak satu gambaq yg aku amat kenal sekali. sapa lagi anak aku la ngan tunangannya Zariff. Aku apa lagi lantasnya dengan pantas rembat la gambar tu untuk aku letak dalam aku punya blog.

Masa pertunangan Waridah dan Zariff, aku n famili on the way from KL to Penang. Sampai di Penang dalam pukul 0300 ptg punya la jam, bertolak dalam pukul 0900 am, lebih kurang 6 jam juga la perjalanan aku. Selalu buat 4 jam ja.

Masa sampai tu org ramai tgh dok santap, langkah kanan aku masa tu, bila sampai terus capai pinggan, hmmm apalagi 2 pinggan la jawabnya, perut tgh dok lapaq apa lagi..rezeki jgn di tolak. kena pulak daging masak maggi, ntah la resipi sapa ni tapi mmg best. Pekena ngan nasi hangat2 perggghh terangkat.

Buat Waridah N Zariff (alumni ESQ165 tuu) selamat bertunang. Semoga cepat menikah dan dugaan yang mendatang hadapi dengan tabah, sentiasa berdoa pd Allah mudah2an Allah mempermudahkan segalanya. Ujian itu adalah tarbiyah dalam mematangkan diri kita dalam menghadapi hari mendatang.

Salam Ihsan, Iman dan Islam

No comments: