Tuesday, December 2, 2008

Allah Maha Besar



Gambar ini diambil dari blog irbasmad

Semalam x semena-mena sekembalinya aku dari solat isyak secara tak sengaja telah terpandang satu fenomena ciptaan Allah yang menggambarkan seolah2 bulan sedang tersenyum, dua titik kecil tu adalah venus dan jupiter. Malam tadi aku x faham tentang fenomena ini sehinggalah aku buka blog member (irbasmad) Subhanallah sungguh indah sekali ciptaan Allah. Baru lah aku faham apa yg telah berlaku, patut la jiran2 aku sibuk dok ambil gambar malam tadi.

Untuk lebih gambar sila layari Blog irbasmad
More info click here

3 comments:

Am said...

dalam pukul berapa?

Kash said...

saya tengok dlm kul 0845 malam tadi, tapi time tu tak perasan sgt pun cuma nampak la kelainan skit pd bulan tu

Am said...

ooo time tu tgh kerja..sygla..tak sempat tgk..