Monday, January 19, 2009

Sekadar Luahan Rasa

Salam165,

PAGI!!!!

Hari ini 19/01/09 adalah hari yang sungguh memenatkan aku, mana taknya esok aku ada organized satu training "ISO 9001:2008 Internal Audit". So, kena la aku set up bilik training yang baru siap renovate, memandangkan training room yang lain dah fully booked, so aku xdak pilihan lain melainkan terpaksa la aku kena prepared bilik training baru tu. Bos aku pagi2 lagi dah call tanya "semuanya dah ready ka?" Aku jawap "belum lagi", apa lagi mengelabah bewak la dia.

So, apa lagi aku dengan pantasnya pi cari staf Facility yg incharge bhg bangunan untuk arrangekan pekerja untuk susun kerusi, meja, skrin, projector dan lain2 yg seumpamanya. Perghhh kena plak bilik tu x cuci lagi dah kena cari cleaner plak utk mop lantai. Esok training dah nak start dah, harap2 semuanya berjalan dengan lancar.

Itu la sedikit sebanyak tugasan ku hari ini, kerja lain x tengok lagi ni, nak merehatkan kepala otak masuk jap blog, sempat lagi updated...bukan apa kasi release skit, esok confirm x bleh updatednya sebab training satu hari suntuk.

Cleaner sedang bertungkus lumus mengemop lantai, terima kasih la pada cleaner, depa ni kalau xdak masalah jugak

Cleaner sedang bertungkus lumus mencuci bahagian koridor yang berlemoih dengan pasiaq


Inilah ropenye training room, kira OK la nampak selesa la jugak, boleh la muat dalam 30 org participant.

Alhamdulillah semuanya udah selesai, syukur kehadrat Allah S.W.T segala puji hanya untukNya. Sesungguhnya kita merancang Allah jua merancang dan perancangan Allah lah yang terbaik. Tanpa izinNya training ini tak akan dapat berjalan dengan sempurna, mohon doa kalian semua agar training dapat berjalan dengan lancar. Al Fatihah

No comments: