Tuesday, November 11, 2008

Tulis

Nun, demi kalam dan apa yang mereka tuliskan.

Hari ini aku rasa cukup letih....x tau nak tulis apa lagi dlm blog..hanya copy and paste saja dari blog org lain.

Hari ini aku rasa nak tulis, tapi aku x tau apa yang harus aku tulis..dengan kerja yang banyak..kerja
yang x pernah abis....sepanjang hari asyik menulis, menaip, merepot dan mcm2 me lagi....aku pasrah.

"Ya Allah berikanlah aku kekuatan dalam aku melaksanakan tugasku sehari-harian. mudah2an mendapat keredhaan mu Ya Rahman Ya Rahim. Maha Suci Engkau, Engkau lah yang Maha Bijaksana"

Amin.

Al Fatihah

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam.
Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Yang menguasai Hari Pembalasan.
Hanya Engkaulah yang kami sembah dan hanya Engkau kami memohon pertolongan.
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau kurniakan nikmat kepada mereka,
bukan jalan mereka yang Engkau murkai dan bukan jalan mereka yang sesat.

Amin

Satria 165

No comments: