Tuesday, November 25, 2008

Selamat Bertugas Kembali

Hari ini 25/11/08 aku kembali bertugas, setelah 5 hari berada dikampung, nak balik mai sini almaklumlah punya la baloq (org utara kata) ingat mcm nak cuti lagi tapi cuti dah xdak, raya haji nak balik plak. Tapi aku kuat semangat sebab minggu depan aku kena organized satu training. So, kenalah usaha lebih skit.. mananya nak arrange makan, nak arrange tempat dan mcm2 lagi.

Aku pasrah dan berserah semuanyanya pada Allah, sesungguhnya Dialah Yang Maha Berkuasa atas segala-galanya. Kita hanya merancang Allah yang menentukan. Sesungguhnya Perancangan Allah lah yang terbaik.

"Ya Allah, Sesungguh aku berlindung dengan Mu daripada duka dan kesedihan, dan aku berlindung dengan Mu daripada lemah dan malas, aku berlindung dengan Mu daripada pengecut dan bakhil, dan aku berlindung dengan Mu daripada dirundung hutang dan paksaan orang" Amin.

No comments: